DaweiParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVAPelaburan dan industri tetap menjadi tumpua

  • masa pelepasan:2022-08-25 14:04:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:205
  • Penerangan pantas:

    Dawei,Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar

Kandungan artikel

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

Selepas memegang bolt longgar, segel flange,DaweiKomposisi pengubah kuasa jenis kering, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

DaweiOrang yang bertanggung jawab atas pembuat pengubah berkata bahawa kerana bahaya bahan-bahan mentah dan faktor lain, biaya pengubah-pengubah penyimpanan tenaga jauh lebih tinggi daripada yang pengubah tradisional, dan faktor harga juga adalah faktor utama yang membahayakan popularisasi dan pemasaran pengubah-penyimpanan tenaga. Walaupun terdapat projek penyimpanan tenaga dan subvenci yang sesuai untuk membantu pengubah penyimpanan tenaga, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.


DaweiParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVAPelaburan dan industri tetap menjadi tumpuan



Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Analisis penyimpanan kuasa pengubah

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Persekitaran pemeriksaanKeras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan,DaweiKod prestasi pengubah jenis kering, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Pengubah terbenam minyak

Secara umum kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.


DaweiParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVAPelaburan dan industri tetap menjadi tumpuan



Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

PengurusanTerlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Ia boleh dilihat dari atas yang dari perspektif penyimpanan kuasa, dalam beberapa kes, pengubah & ldquo; Kuda kecil menarik kereta kecil & rdquo; Tidak dapat membandingkan dengan & ldquo; Middle car & rdquo;, Walaupun kurang dari & ldquo; Great Lars, naga kecil & rdquo;, kehilangan muatan penuh dan muatan pengubah mesti dianggap dalam pengiraan, dan keputusan boleh dibuat dengan betul dalam terma pengurangan kuasa atau penggunaan kuasa. Menurut korelasi antara kadar muatan dan kapasitas penukar: . Kadar muatan penukar dan simpanan kuasa akan dibawa ke dalam formula: indeks muatan penukar, iaitu muatan operasi dan kapasitas nilai penukar . Sekarang ia diperlihatkan oleh contoh bahawa kedua- dua sisi elektron akadacal menyentuh jenis tanah kaki kaki mencari turunan P, dan kemudian mengurangkan kehilangan kuasa aktif penukar kuasa besar dari kehilangan kuasa aktif penukar kapasitas kecil: iaitu, formula dikurangkan Indeks muatan adalah indeks muatan apabila kehilangan operasi pengubah kecil dan kadar besar, dan kadar besar apabila kehilangan tembaga khusus sama dengan kehilangan besi.

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

DaweiKeras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %),DaweiProtection grade of oil immersed transformer, ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

DaweiMaklumat produk lain
  • PurwakartaParameter pengubah jenis kering SCBKaedah penentuan kandungan plumbum

    PurwakartaParameter pengubah jenis kering SCBKaedah penentuan kandungan plumbum

  • Loa JananParameter pengubah jenis kering scb11Apakah tujuan penting

    Loa JananParameter pengubah jenis kering scb11Apakah tujuan penting

  • PematangsiantarParameter pengubah kuasaPerhatikan masalah biasa

    PematangsiantarParameter pengubah kuasaPerhatikan masalah biasa

  • Bandar BaodingPlatform penangkapan hidraulik tersendiriFaktor apa yang mempengaruhi jangka hayat per

    Bandar BaodingPlatform penangkapan hidraulik tersendiriFaktor apa yang mempengaruhi jangka hayat per

  • Bandar BaodingMaintenance of boarding bridgeFaktor-faktor yang melambatkan hakisan

    Bandar BaodingMaintenance of boarding bridgeFaktor-faktor yang melambatkan hakisan

  • GhentJembatan pengangkutan bekasKaedah pengenalan produk

    GhentJembatan pengangkutan bekasKaedah pengenalan produk

  • GhentPlatform angkat kereta api tunggalPenjelasan produk

    GhentPlatform angkat kereta api tunggalPenjelasan produk

  • GhentHarga lif kecil rumah tanggaPasaran domestik secara beransur-ansur tepu

    GhentHarga lif kecil rumah tanggaPasaran domestik secara beransur-ansur tepu

  • segera:Peringatan: Maklumat DaweiParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVAPelaburan dan industri tetap menjadi tumpua memberi anda DaweiParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVAPelaburan dan industri tetap menjadi tumpua oleh syarikat kami, perkhidmatan DaweiParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVAPelaburan dan industri tetap menjadi tumpua dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk DaweiParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVAPelaburan dan industri tetap menjadi tumpua, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian DaweiParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVAPelaburan dan industri tetap menjadi tumpua. DaweiParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVAPelaburan dan industri tetap menjadi tumpua di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di DaweiParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVAPelaburan dan industri tetap menjadi tumpua, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!